null

Transformacja tradycyjnego biznesu

Drukuj otwiera się w nowej karcie
27.10.2022 10:00 - 27.10.2022 13:00
Grafika promocyjna warsztatu pn. "Transformacja tradycyjnego biznesu". Niebieska grafika z pomarańczowymi kołami z boku i w rogu, w których widnieje biały tekst. w kołowych grafikach znajdują się twarze uczestników - prelegentów, którzy wezmą udział w wydarzeniu.

Poznaj skuteczne techniki sprzedaży, które pozwolą Ci zwiększyć dochód oraz efektywnie rozwijać firmę!

Gdzie?

27 października (czwartek), godz.: 10:00 – 13:00
HubHub Nowogrodzka Square, II piętro, al. Jerozolimskie 93.

Co?

Podczas spotkania dowiesz się, jak:

  • wygląda proces budowania strategii sprzedaży, jak tworzyć lejki sprzedażowe oraz szybko i zwinnie weryfikować efektywność danych kanałów sprzedaży,
  • zaplanować komunikację i działania marketingowe w odniesieniu do konkretnych kanałów sprzedaży i walidować ich skuteczność w zależności od grupy klientów
  • zbudować strategię sprzedaży 2w1
  • inni przedsiębiorcy wdrażają innowacje w swoich firmach oraz będziesz mógł/mogła wymienić się z nimi wiedzą, doświadczeniem i kontaktami.

W drugiej części spotkania przygotowaliśmy dla Ciebie warsztat, który poprowadzi Tomasz Szczęsny.
Podczas niego dowiesz się, m.in. jak wdrażać innowacje w firmach oraz wprowadzać na rynek nowe rozwiązania, Dodatkowo otrzymasz wskazówki, które pomogą Ci budować wielowymiarowe strategie sprzedaży, dostosowane do różnych grup klientów oraz dowiesz się, jakie są efektywne narzędzia i metody służące budowaniu procesów sprzedażowych w firmie.

Będzie zapewniona również przestrzeń do swobodnych rozmów i wymiany doświadczeń podczas networkingu w swobodnej, luźnej rozmowie.

Kto?

Podczas wydarzenia będzie okazja do wysłuchania:

  • Michała Gołkiewicza – współzałożyciela kliniki dietetycznej Nutricus i współtwórcy oraz CEO Sundose – pierwszego w Europie zindywidualizowanego suplementu diety. W ostatniej rundzie pozyskał 6 mln dolarów dofinansowania. Zdobywca prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. za skuteczne i innowacyjne kampanie marketingowe marki;
  • Tomasza Szczęsnego – założyciela 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork) . Autor książki Strategia 2w1, w której przedstawia narzędzia, jakich należy używać przy kreowaniu własnego sukcesu za pomocą ustanowienia strategii.

Swoją wiedzą z zakresu innowacji i doświadczeniem podzieli się również CEO Youth Business Poland Adrian Migoń – mentor i doradca startupów oraz ekspert z zakresu przedsiębiorczości, który będzie moderował spotkanie.


Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje REJESTRACJA on-line.
Liczba miejsc jest ograniczona!

Sprawdź lokalizację na mapie

Trwa wczytywanie mapy. W przypadku problemów proszę wyczyścić ciasteczka.